Tuesday, May 26, 2009

jejejeee

Reserveerima - kinni panema, varuks hoidma - Ma reserveerisin selle laua homseks.
Dubleerima - kahekordistama, teisikeksemplari valmistama - Ma dubleerisin meie raha.
Imiteerima - matkima, jäljendama - Miks sa imiteerid teda ?
Dekoreerima - kaunistama, ehtima - Kas sa dekoreerisid juba puu ära ?
Demonstreerima - selgitavalt näitama, tutvustama - Ma demonstreerin teile oma tööd.
Karakteriseerima - iseloomustama - Ma karakteriseerin teda hetkel.
Motiveerima - põhjendama, põhistama - Ma motiveerisin neid.
Kritiseerima - arvustama - Miks sa kritiseerid kõiki ?
Ekspluateerima - kasutama - Ekspluateeri neid asju !
Kalkuleerima - arvestama, kaalutlema - Miks sa kalkuleerid asju üle ?
Grimeerima - värvi, paruka jm abil nägu teisendama, jumestama - Viige ta grimmeerija juurde !

No comments:

Post a Comment